söndag 9 oktober 2011

Update

From now on I'm switching to Swedish, based on the number of Swedish people who read my blog.


Så, eftersom att jag varit lite inaktiv här tänkte jag berätta lite om helgen
.
Började på fredagen då jag och två av mina närmaste vänner firade vår älskade Fluxie! För foton: www.emarkhag.blogspot.com
Det var jättemysigt, vi kollade på Tjenare Kungen och Star Wars. Grattis igen babe. 

Lördag var det fest med en annan bästa kompis, hans tjej, Älskling, Pews, Vickx, Tias, Fran, Pontus och Linus. Underbara människor. Några sov över och sen satt vi och pratade och hade mysigt hela morgonen/förmiddagen.
På eftermiddagen på söndagen åkte jag och Älsk hem till mig och myste.

Nu är han hemma och jag spyr som attan troligen för att jag tryckte i mig nästan en halv pizza som första mat på över ett dygn. Hoppas jag mår bättre imorgon. Riktigt värd helg iaf. Älskar alla involverade. <3

Kommentera, prenumerera eller tipsa!
Bilder kommer inom snarast.
Suuvesi.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar