lördag 22 oktober 2011

Helgupdate

Hej alla,
Jo, nu är det så att jag är kameralös i några dagar. Jag som hade tänkt ta kort på min regnbågsbuske, (Låter fel men det är inte det ni tror), det är en faktisk buske som har fyra av regnbågens färger i sig helt naturligt. Bild på den kommer.

Och javisst ja!
Projektbilder som utlovat. 




Älskling har inte tid för mig för han håller på att fixa sin lägenhet och spela Fifa med Min Emil, men jag älskar honom ändå. Emil och hans band Neverblue spelar i Scandinavium denna onsdagen som kommer. Be there!


Snart får jag pengar och då blir det att gymma som attan med min älskade Ellasaurus och köpa de resterande färgerna till mitt regnbågshår!
Kommer också bilder på senare.

Nu på morgonen blir det ridning och sen inatt blir det filmkväll med vackra Hanna. <3, hennes pojke och deras kompis Kim. Ska bli mysigt.
På söndag ska jag testa synen för att sen kunna bli en trafikfara. Yay. Direkt efter det drar jag till älskling och myser lite.

STORT dilemma! Någon som har ett förslag på vad jag kan vara nu i Halloween? Det är helt tomt i mitt huvud. Bilder på det kommer upp om jag får något bra förslag. Kommentera era. Starkt uppskattat! I brist på andra bilder får ni min outfit. Sakna London! <3

Pusshej!











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar